Tuesday, May 8, 2012

Fresh Farms International Market

LOVE this grocery store! My one stop shop for fresh fruits and veggies. The shrimp and steak salmon's are ALWAYS so Fresh! Prices are never outrageous. I get EVERYTHING here from American to Middle Eastern to Asian!

Plus, They have a Middle Eastern Restaurant in the grocery store. YUM!!!

我的办公室位置好极了。一出门就是三个大商业 中心,几乎有所有的商店。我这份工作极富挑战性,每天,我都在做我从来没有做过的东西,每天写程序写的绞尽脑汁。到了中午,我就必须出去一下,换换空气,下午才能接着做事。

我最爱去的是这个Fresh Farms International Market。我是第一次见到这么大的超市。里面海鲜鱼肉,瓜果菜蔬,生食熟食,东南西北样样都有。

我对它上了瘾,每天都要去,即使什么也不买。我一排排货架仔细看,什么文字都能看到。这一带中东,地中海,犹太,东欧人特别多,食品都是从各地进来的。每一个罐头,盒子里面都是秘密。

还有一个印度区,各种咖喱调料就有无数种。

No comments: