Sunday, March 21, 2010

周末下雪

这个周末天气特别不好。气温一下子降了30度,还下起雪来。

我因为下周要考试,在家念书。很无聊的书,是关于保险公司如何操作运行,算是职业训练,我想趁机了解一下医保的问题。

我替奥巴马高兴,不论如何,他干了一件大事。

念书很烦,我一边念,一边看天空上的雪花,突然,就想起那年在旧金山去渔人码头。。。

于是在这个
飘雪的午后
我想起
很多年前经过的
那个码头,和
那个春天

3 comments:

小乖 said...

Same here. I said in my Facebook: America is one step closer to civilization. I know some of my facebook friends are not happy about it. Deal with it. Go Obama!

沈睿 said...

I am extremely delighted by the result! I know that we experienced a historical moment--yesterday I watched TV to see the process.

:-).

Cheers, and warmest regards!

July said...

Go,Go, Go Obama :-)

谢谢你们。